طراحي جايگاه گشت در بسته سفر

او ادامه داد:‌ مسائل مهمي همچون طراحي گشت‌ها، مديريت گشت‌ها و همچنين دخالت مستقيم و مؤثر مسوولان محلي که برنامه گشت در آنجا طراحي شده با دست‌اندرکاران سفر مي‌تواند برنامه‌ گشت‌ها را پربارتر و مؤثرتر کند.

«ايماني خوشخو» به بحث آموزش در صنعت گردشگري و هتلداري اشاره داشت و با بيان اينکه در کشور ما سرعت آموزش بيش از صنعتي شدن هتل است خاطر نشان کرد:‌ در دانشگاه‌هاي بزرگ کشور همچون شيراز، تبريز و غيره رشته‌‌هاي هتلداري و گردشگري در سطوح کارشناسي و کارشناسي ارشد تدريس مي‌شود؛ همچنين ارتباط دانشگاه و اين صنعت آينده توسعه گردشگري را تضمين مي‌کند.

عوامل محيطي مؤثر در توسعه صنعت هتلداري

در ادامه اين کنفرانس «تاج‌زاده» استاد دانشگاه به عوامل محيطي که مي‌تواند در هتل‌ها مطرح باشد اشاره کرد و گفت:‌ شواهد فيزيکي موجود در هتل همچون نورپردازي، رنگ‌ها، نوع چيدمان و امکانات موجود در بيرون و داخل هتل و غيره که در برداشت مشتري از محيط تأثيرگذار است بخشي از محور بحث در اين پانل است.

«تاج‌زاده» اظهار داشت:‌ اگر روانشناسي محيطي در محيط رقابت‌آميزي که هتل‌ها درآن فعاليت مي‌‌کنند مورد توجه قرار گيرد مي‌تواند در تعاملات اجتماعي مشتريان با کارکنان هتل و ديگر مشتريان نقش‌‌آفرين باشد.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 1390071263